wtorek, 29 października 2013

Ogłoszenie

Tu Cathy i Julie w dość poważnej sprawie (wybaczcie :C)
W związku, że mamy niewiele komentarzy, na których bardzo, bardzo, bardzo nam zależy, a wyświetleń mamy sporo, chcemy żeby KAŻDY kto przeczytał ten oto post, podpisał się pod nim. 
Nie ważne co napiszecie. Może być wykrzyknik, kropka lub cokolwiek. Naprawdę. Chcemy wiedzieć, że jesteście z nami ^^ 

Myślimy o założeniu twittera i paru innych rzeczach. Ale jaki to ma sens, jeśli nikt nie czyta? 
Piszcie, prosimy :3



6 komentarzy:

  1. Kocham ten blog ♥ Załóżcie sobie aska xd Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam!!! <3 ( w sensie Izzy bo to gmail mój i mojej Bff) świetny blog *-*. Jakby ktoś chciał to zapraszam do mnie i mojej Bff ---> crazystories-about-1d-and-lbg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Czytam tego bloga jest super piszcie i nie przestawajcie pisać !! Kiedy nowy rozdział ?? już nie moge sie doczekacz nowego.....Może zróbcie tak żeby ktoś z nich sie pokłócił... Zapraszam do mnie - -> http://story-of-me-life-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest mega fajne chcę następny rozdział natychmiastowo @_Patrycja_Pacia

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę późno, ale cóż xd
    świetny fanfick ;*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń